Wilt u zelf eens ontdekken wie de dader van een moord is kom dan naar thrillerschrijfster Corine Hartman

31 oktober 2018, van 19:30 tot 21:30 | Bibliotheek Eijsden

Zij begint met het voorlezen van een korte detective, waarin u kunt meedenken over de dader….een goed luisteraar kan deze ontdekken.

Uit de goede antwoorden mét mogelijk motief kiest zij een winnaar ik beloond wordt met een gesigneerd boek.
Daarna verteld ze over haar oeuvre en schrijversleven, en lees enkele stukjes voor uit recent werk, én een stuk van de nieuwe thriller waar ze aan werkt. Natuurlijk is er ook gelegenheid tot het stellen van vragen.

Met vijf Gouden Strop-nominaties en twee Hebban/crimezone-Awards in haar bezit, geldt Corine Hartman als een van de meest gelauwerde en gewaardeerde thrillerschrijvers van ons land. Haar thrillers krijgen veelal lovende recensies in de pers, en maar liefst vijf van haar titels werden met vier sterren beloond in de kritische VN Detective & Thrillergids.

Aanmelden via eijsden@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. hartman of 043 4093320.

Boeken van Corine Hartman in onze catalogus