Wijkagent Esther Rutten bezoekt bibliotheek Eijsden

2 mei 2018, van 16:30 tot 18:00 | Bibliotheek Eijsden

Esther Rutten is sinds januari 2018 wijkagent van de gemeente Eijsden-Margraten.

Samen met haar collega wijkagent Guus Lacroix en leden van het wijkteam is zij het aanspreekpunt voor allerlei zaken zoals kleine criminaliteit, overlast, milieu, verkeer en diverse sociale problematiek.

Esther heeft de gebieden Eijsden, Oost-Maarland, Rijckholt, Gronsveld, Mariadorp, Mesch en laag Caestert onder haar hoede. “Ik zal zoveel mogelijk in de wijk aanwezig zijn, omdat ik hoop snel en veel contact te krijgen met bewoners en ondernemers”, vertelt Esther. “Ik ga graag met u het gesprek aan en werk de komende jaren met veel plezier met u samen aan de leefbaarheid en veiligheid van de gemeente Eijsden-Margraten.”

Woensdag 2 mei heeft ze inloopspreekuur in de bibliotheek.