Tentoonstelling John Beckers

10 mei 2023 t/m 30 augustus 2023 | Bibliotheek Margraten

Ongeveer 35 jaar geleden waagde John Beckers zich voor het eerst aan penseel en doek. Zijn verbeeldingen en fantasie op linnen vast te leggen liet hem tot op heden niet meer los. In zijn werk treft men verschillende kleurencombinaties aan in olieverf, acrylverf en gemengde techniek.

"Het schilderen is als het ware iedere keer weer een experiment waarbij ik mij door het materiaal de kleur en de verbeelding laat leiden. Inspiratie haal ik letterlijk uit het leven, de mens en de natuur. Ook muziek speelt een grote rol van betekenis in mijn leven en derhalve ook als inspiratie bron."

De expositie is te zien tijdens de openingstijden. Heb je interesse in of vragen over een van zijn werken neem dan contact op met John via zijn site of via beckers_john@hotmail.com.

Homepage John Beckers