Klik & Tik cursus internet in Valkenburg

29 augustus 2023, van 14:00 tot 16:00 | Bibliotheek Valkenburg

Het internet is voor iedereen. Voor mensen die willen starten met internet, maar niet weten hoe het werkt, start in Valkenburg een nieuwe basiscursus Klik & Tik in de bibliotheek.

Stap voor stap worden de cursisten in een kleine groep begeleid om te leren over het internet. Denk aan het iets opzoeken op een website, inloggen, typen en veilig online werken. De cursus is 4 keer op dinsdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur. De eerste bijeenkomst is op 29 augustus.

De cursus is gratis, ook voor niet-leden van de bibliotheek.

Aanmelden voor de cursus kan tijdens de openingstijden van de bibliotheek in Valkenburg, aan de balie of telefonisch 043-6012063. Er is een beperkt aantal plaatsen en vol = vol.