Kennismakingsworkshop met de methode LEGO Serious Play voor ouders en volwassenen

14 december 2018, van 18:30 tot 20:00 | Bibliotheek Margraten

Ben jij bewust van je eigen creativiteit? Ben jij al bekend met de mogelijkheden van LEGO Serious Play of wil je er meer van weten van de toepassingen in organisaties of het onderwijs voor van je zoon of dochter? Dan is deze mini Meetup iets voor jou!

Kom naar de gratis workshop over het gebruik van LEGO Serious Play voor communicatie, innovatie en probleem oplossen in de Bibliotheek Margraten.

Na jaren van succesvolle toepassing in de directiekamer, innovatie labs en hoger onderwijs zijn we enthousiast om deze creatieve denk tool met jou te delen in een persoonlijke opzet. We laten je kennismaken met de methode voor leer- en strategische uitdagingen.

De sessie is tweetalig indien gewenst, Nederlands en Engels.

Reservering is verplicht.

Reserveer