DigiD middag in Bibliotheek Vaals

28 maart 2024, van 14:00 tot 17:00 | Bibliotheek Vaals

Met uw DigiD laat u zien wie u bent als u op internet iets regelt. Bij de overheid, het onderwijs, de zorg of voor uw pensioen. Daarom is het belangrijk dat u een DigiD heeft aangevraagd en hier goed mee om kunt gaan.

Heeft u hierbij hulp nodig? Kom dan op donderdagmiddag 28 maart naar de DigiD-middag in de bibliotheek in Vaals. U kunt tussen 14.00 en 17.00 uur terecht voor gratis advies over het activeren én het gebruik van de DigiD. Om 14.00 is er een presentatie over het gebruik van de DigiD. Daarna wordt u persoonlijk geholpen door één van de vrijwilligers. Heeft u nog geen DigiD? Neem dan uw BSN (burgerservicenummer) en mobiele telefoon mee.

Graag aanmelden bij de bibliotheek, tijdens openingstijden aan de balie of telefonisch 043-3080110.