activiteiten computer

Resultaat 171 - 174 (van 174)

• di 31 dec Computercursus Klik & Tik in Valkenburg Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Bibliotheek Valkenburg

Wil je met de computer leren werken? Of er meer mee leren doen? Ga dan aan de slag met de cursus Klik & Tik. In kleine stapjes kom je steeds verder, vanaf het aanzetten, leren typen en met de muis werken tot aan e-mailen en veilig internetten.

• vr 03 jan Computercursus Klik & Tik in Margraten Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Margraten