activiteiten computer

Resultaat 1 - 10 (van 180)

• vr 26 apr Computercursus Klik & Tik in Margraten Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Margraten

Wil je met de computer leren werken? Of er meer mee leren doen? Ga dan aan de slag met de cursus Klik & Tik. In kleine stapjes kom je steeds verder, vanaf het aanzetten, leren typen en met de muis werken tot aan e-mailen en veilig internetten.

• di 30 apr Computercursus Klik & Tik in Vaals Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Vaals

• di 30 apr Computercursus Klik & Tik in Valkenburg Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Bibliotheek Valkenburg

• di 30 apr Computercursus Klik & Tik in Eijsden Bekijk details

Van 14:30 tot 16:30 | Elke week | Bibliotheek Eijsden - Jeugdbibliotheek - Kramsvogel 42c

• do 02 mei Inloopspreekuur SeniorWeb Eijsden Bekijk details

Van 10:00 tot 12:30 | Sociaal Centrum Eijsden - Leercentrum Seniorweb

Het Leercentrum Eijsden van SeniorWeb organiseert inloopspreekuren in het Sociaal Centrum Eijsden.

• vr 03 mei Computercursus Klik & Tik in Margraten Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Margraten

• di 07 mei Computercursus Klik & Tik in Vaals Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Vaals

• di 07 mei Computercursus Klik & Tik in Valkenburg Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Bibliotheek Valkenburg

• di 07 mei Computercursus Klik & Tik in Eijsden Bekijk details

• wo 08 mei Inloopspreekuur SeniorWeb Margraten Bekijk details

Van 10:00 tot 12:30 | Bibliotheek Margraten - Leercentrum Seniorweb

Het Leercentrum Margraten van SeniorWeb organiseert inloopspreekuren in Bibliotheek Margraten.

Paginanavigatie