Heuvellandbibliotheken zijn gecertificeerd

Gepubliceerd op: 24 maart 2019 11:03

De vijf vestigingen van Heuvellandbibliotheken zijn onlangs gecertificeerd. Dat betekent dat de bibliotheken waar maken wat ze beloven.

Heuvellandbibliotheken behaalde dit landelijke keurmerk met gemak als één van de eerste in een nieuwe ronde en de audit-commissie voegde daar een compliment aan toe: ‘Jullie zijn veel te bescheiden! Deze bibliotheken functioneren uitstekend!’

De audit was vooral voor personeel, directie en bestuur vooraf spannend. Voor iedereen, ook voor leden en bezoekers bevestigt het certificaat dat de bibliotheken het prima doen.

Toen de uitslag bekend werd was dat voor iedereen reden om trots te zijn. Vol enthousiasme blijven we proberen de bibliotheek aantrekkelijk en aansprekend te houden en daar waar mogelijk te verbeteren. Er zijn namelijk ook punten aangedragen die verbeterd kunnen worden.