Open Leesclub over Mevrouw mijn moeder

1 december 2022, van 14:30 tot 16:30 | Bibliotheek Valkenburg

In november is het Nederland Leest. Onder het motto 'Eén boek, duizend gesprekken – een goed boek brengt gesprekken op gang en verbindt lezers met elkaar', geven bibliotheken Mevrouw mijn moeder van Yvonne Keuls cadeau. Leescluborganisatie Senia viert dit feest graag mee en organiseert een open leesclub over dit boek in Bibliotheek Valkenburg.

Bespreking Mevrouw mijn moeder

Met Mevrouw mijn moeder richtte Yvonne Keuls een liefdevol monument op voor haar bijzondere moeder. Het is een meeslepend en ontroerend verhaal over ouder worden met veerkracht en zelfbeschikking.Tijdens de open leesclubs gaan deelnemers met elkaar over dit boek in gesprek. Dit gebeurt aan de hand van een leeswijzer met informatie over het boek, de auteur en de context. Schuif aan en ontdek hoe leuk het is om met elkaar dieper in een boek te duiken.

Graag vooraf aanmelden via yvonne.pasmans@senia.nl. Na aanmelding ontvangt u de leeswijzer digitaal. Zo kunt u zich alvast voorbereiden op de boekbespreking

Tijdens Nederland Leest kunt u Mevrouw mijn moeder afhalen in Heuvellandbibliotheken. Het is ook mogelijk een exemplaar te reserveren via yvonne.pasmans@senia.nl. Alleen dan, als U deelneemt aan de open leesclub.