Elly Blom Poëziewedstrijd 2022

9 april 2022, van 15:00 tot 17:00 | Bibliotheek Valkenburg

In 2022 organiseert de Stichting Cultuurcafé D’n Dwingel Valkenburg voor de tiende en laatste keer de Elly Blom Poëziewedstrijd.

Nadat in de twee voorafgaande jaren een feestelijke prijsuitreiking als gevolg van de coronamaatregelen moest worden afgelast, hoopt de organisatie op zaterdag 9 april a.s. om 15.00 uur deze proclamatie te laten plaats vinden in de Heuvellandbibliotheek in Valkenburg. Aan de wedstrijd werd dit jaar door 89 dichters uit Nederland, Vlaanderen en Duitsland deelgenomen. Hiervan zijn door de jury 16 inzendingen genomineerd voor 1e, 2e of 3e prijs. De onafhankelijke voorzitter, Drs. René Corten, zal tijdens de feestelijke proclamatie de door hem geselecteerd winnaars bekend maken. In de loop van 2022 zal er een einde komen aan de culturele en literaire activiteiten van Cultuurcafé D’n Dwingel en zal de gelijknamige stichting worden opgeheven.