Hulp bij websites van de overheid in Bibliotheek Valkenburg

Gepubliceerd op: 27 december 2022 19:28

Iets regelen met de overheid gebeurt steeds meer op de computer via internet. Zoals het aanvragen van zorgtoeslag, het aanvragen van een WW-uitkering, werk zoeken of een rijbewijs verlengen. Vaak heb je ook een DigiD nodig. Veel mensen vinden dit lastig.

Als je hierin vastloopt kunnen de mensen van het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) in de bibliotheek je op weg helpen. Medewerkers van het IDO luisteren naar je vraag en denken met je mee. Ze geven direct informatie waarmee je verder kunt. Of ze verwijzen door naar de juiste organisatie. Het is gratis en je hoeft geen lid te zijn van de bibliotheek.

Dit Informatiepunt Digitale Overheid is open op woensdagmiddag tussen 13.00 uur en 16.30 uur.

Het is fijn als je eerst een afspraak maakt. Dat kan tijdens de openingstijden van de bibliotheek in Valkenburg. Aan de balie of telefonisch 043-6012063.
Je kunt ook een email sturen: ido@heuvellandbibliotheken.nl

Adres:
Berkelplein 99
6301 ZC Valkenburg

Meer weten over het Informatiepunt Digitale Overheid?