Heuvellandbibliotheken breiden bezorgdienst boeken uit

Gepubliceerd op: 12 januari 2022 14:47

De Heuvelland Bibliotheken breiden de bezorgdienst voor boeken verder uit.

Tot nu toe konden alleen mensen die door lichamelijke beperkingen aan huis zijn gekluisterd gebruikmaken van die service. Voortaan staat de dienst ook open voor leden die een tijdje ziek zijn en zelf niet naar de bibliotheek kunnen komen.

De boeken worden uitgezocht door vrijwilligers die het pakketje thuis afgeven en de uitgelezen boeken weer meenemen. In een gesprek proberen zij zichzelf een beeld te vormen van welke boeken de mensen graag lezen. Leden kunnen de boeken echter ook zelf online uitzoeken.

We zijn voor deze dienstverlening ook op zoek naar nieuwe vrijwillligers. Belangstelling voor deze of een andere vrijwilligersfunctie bij één van onze bibliotheken? Kijk eens op onze vacaturepagina

Meer weten over onze Bibliotheek Aan Huis Service?