Bibliotheek biedt thuisgebruik digitale collectie

Gepubliceerd op: 12 maart 2019 15:37

Vanuit huis, in het buitenland of elders de digitale collectie van de bibliotheek gebruiken? Dat kan!

Meer wil weten over de schrijver van je favoriete boek, oefenen voor het auto, bromfiets of motor rijbewijs, voorleesfilmpjes en digitale prentenboeken bekijken, de betekenis van een woord opzoeken, een digitale krant lezen, oefenen voor alle vakken van de basisschool, een docu bekijken of iets opzoeken in een encyclopedie. Het is allemaal te raadplegen en te doorzoeken in de bibliotheek.

Sinds kort hebben we het thuisgebruik van onze digitale collectie een flink stuk uitgebreid. Bibliotheekleden kunnen nu de meeste van onze digitale bronnen ook buiten de muren van de bibliotheek raadplegen.

Hoe het werkt

Thuis moet je eerst inloggen met het pasnummer van je bibliotheekpas en je wachtwoord voor je doorgaat tot de bron.

Bekijk onze digitale collectie