Workshop smartphone fotograferen kun je leren

19 juni 2019, van 19:00 tot 21:30 | Bibliotheek Margraten

Beleef een nieuwe kijk op fotografie. We maken de hele dag door foto’s met onze telefoon. Maar hoe maak je nu de allerbeste foto?

Een goede smartphone foto is gemaakt op basis van kleur, licht, compositie en een likje creativiteit. Op het knopje drukken kunnen we allemaal, maar de grootste kunst is dat je anders leert kijken naar de omgeving, het object en licht om je heen.

Op woensdag 19 juni komt Loes Mennen naar de bibliotheek van Margraten om een workshop te geven. Deze is toegankelijk voor iedereen.

Aan het einde van de workshop weet jij alles wat je moet weten om een goede ‘telefonograaf’ te worden.

Omdat er maar een beperkt aantal plaatsen zijn wel graag aanmelden, telefoon 043 4589151 of mail info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. Margraten/fotografie.

Boeken over fotograferen met je smartphone