Workshop Slapen is Niets Doen

17 april 2019, van 14:00 tot 16:00 | Bibliotheek Valkenburg

Slapen is lekker, gezond en belangrijk. Maar wat als U niet kúnt slapen, terwijl U er zo naar verlangt?

Misschien heeft U al van alles geprobeerd om van Uw slapeloosheid af te komen, zonder duurzaam resultaat.

In deze workshop legt arts en slaapcoach Aline Kruit U uit dat U niet méér moet doen om lekker te slapen, maar juist minder!

Deze workshop is ook geschikt voor U als U maar af en toe slecht slaapt of als U gewoon meer kennis wilt hebben over slapen.
Er is tijdens de bijeenkomst voldoende ruimte voor interactie.

Deze workshop wordt georganiseerd in samenwerking met Steunpunt Mantelzorg Zuid.

Deelname is gratis, maar wel even aanmelden i.v.m. het aantal zitplaatsen.
Aanmelden via mail: yvonne.laeven@heuvellandbibliotheken.nl of info@mantelzorgzuid.nl o.v.v de betreffende dag /slapen of telefonisch
Steunpunt Mantelzorg 043 3215046 of  Bibliotheek Valkenburg 043 6012063

Boeken over slapen