Workshop met Mark Janssen in de Herfstvakantie

19 oktober 2019, van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Margraten

Kosten: 1,00

''Reis mee!' Instappen en het avontuur opzoeken, dat was het thema van de kinderboekenweek 2019. Van een rondje op de fiets door de buurt, tot een ruimtereis door het heelal.

Mark brengt een ode aan de fantasie en aan de creativiteit. In de workshop illustreren gaat Mark jullie uitdagen om de meest fantastische en vreemde voertuigen te bedenken en te tekenen.
Dat mag een beetje vreemd zijn, zoals een fiets met vleugels, maar nog beter om een heel nieuw voertuig te bedenken dat helemaal bij jou past!!!

Bijvoorbeeld een hele snelle robot-kameel op wielen die je naar school kan brengen elke morgen!'

Ben je niet zo heel goed in tekenen? Dan moet je zéker komen! Want Mark gaat iedereen leren hoe je (nog) beter kunt tekenen. Een workshop heet dat. Samen met Mark en de andere kinderen ga je aan de slag. Dat is superleuk en je krijgt allerhande tips van deze beroemde illustrator uit Valkenburg.

Aanmelden per mail via info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. plaatsnaam.
Omdat slechts een beperkt aantal kinderen kunnen meedoen is aanmelden verplicht en moet de aanmelding uiterlijk 1 dag vóór aanvang workshop binnen zijn.

Grootte van de groep is max. 20 personen. Leeftijd tussen 8-11 jaar.