Workshop babygebaren ‘Vertellen met je handjes!’

23 november 2019, van 10:30 tot 11:30 | Bibliotheek Vaals

Lezen, spelen en zingen met je baby en dreumes is leuk, maar kan nog leuker en actiever. Hoe? Maak gebruik van babygebaren. Tijdens deze gezellige gebarenworkshop ‘vertellen met je handjes’ leert u hier meer over.

U ziet en ervaart hoe makkelijk babygebaren te leren en toe te passen zijn in de communicatie met uw kind. U kunt ze toepassen bij het voorlezen, zingen en spelen. En ontdekken dat de gebaren een positief effect hebben op de spraakontwikkeling van uw kind. Esther Sluijsmans, logopediste, babycoach en babygebarendocent van ‘Babycoaching Esther’ verzorgt deze workshop.

Voor kinderen van 6 mnd tot 2 jaar en hun (groot)ouders / verzorgers wel even aanmelden via 043 433080110 of info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v babygebaren Vaals.