Workshop ‘Hoe zeg je dat?’

21 mei 2019, van 19:30 tot 21:30 | Bibliotheek Margraten

Communiceren met je baby, dreumes of peuter. Deze workshop is speciaal bedoeld voor (groot)ouders met kinderen van 0-4 jaar en professionals werkzaam met baby’s, dreumesen en peuters.

Iedereen kent wel een situatie waarin je je kind iets wil vertellen en jij hem niet begrijpt. De frustratie is voelbaar zowel bij je kind als bij jou met als gevolg vaak een huil- of driftbuibui. In de workshop ‘Hoe zeg je dat?’ leer je hoe je op een andere manier kunt communiceren met jonge kinderen. Je leert wat je wel en niet van kinderen van een bepaalde leeftijd mag verwachten qua gedrag, spraak en taal. Je leert ook hoe je een kind kunt helpen op het gebied van communicatie, bijvoorbeeld door het inzetten van babygebaren.

Praktische informatie en aanmelden

Deelname is gratis. Graag vooraf aanmelden. Dit kan via info@heuvellandbibliotheken.nl, www.aksecoaching.nl of via www.babycoaching-esther.nl.