Workshop: Slapen is niets doen in Bibliotheek Margraten

19 oktober 2018, van 19:30 tot 21:30 | Bibliotheek Margraten

Slapen is lekker, gezond en belangrijk. Maar wat als je niet kúnt slapen, terwijl je er zo naar verlangt? Misschien heb je al van alles geprobeerd om van je slapeloosheid af te komen, zonder duurzaam resultaat.

In deze workshop legt arts en slaapcoach Aline Kruit je uit dat je niet méér moet doen om lekker te slapen, maar juist minder!

Deze workshop is ook geschikt voor jou als je maar af en toe slecht slaapt of als je gewoon meer kennis wilt hebben over slapen. Er is tijdens de bijeenkomst voldoende ruimte voor interactie.

Deelname is gratis, maar wel even aanmelden i.v.m. het aantal zitplaatsen. Aanmelden via mail: info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v de betreffende vestiging /workshop slapen of telefonisch via 043 4589151.

Bekijk het boek in onze catalogus