Wist u dat u de verhalen over de Bevrijding ook kunt beluisteren in een podcast?

4 december 2019, van 14:00 tot 16:00 | Bibliotheek Margraten

U hoort over podcasts op de radio, leest erover in de krant. Maar wat is zo'n podcast precies? En hoe kunt u ernaar luisteren? Ieder onderwerp waar u interesse in heeft of meer over wilt weten, of een bekende sporter of persoon die u leuk vindt; alles is te beluisteren in een podcast. En dat hoeft niet met moeilijke programma's of ingewikkelde abonnementen.

U hoeft geen nieuwe abonnementen af te sluiten die geld kosten, of moeilijke programma's te installeren. Een abonnement in podcast-land is een ander woord voor 'volgen'. Zodat u een melding krijgt als er een nieuwe aflevering is en u dus niet zelf hoeft te zoeken.

Tijdens het SeniorWeb spreekuur op woensdag 4 december 2019 van 14.00 tot 16.00 uur is Martje Schoemaker in de bibliotheek van Margraten om u te laten zien hoe zo’n podcast werkt. Zij heeft een aantal mooie luisterverhalen gemaakt over de bevrijding. Deze kunt u vinden op de website www.75jaarliberation.nl/podcast.