Voorstelling ´En niemand wist waarom'

23 juni 2022, van 15:30 tot 16:30 | Bibliotheek Vaals

En niemand wist waarom is een interactieve vertelvoorstelling omlijst met prachtige live muziek. Een modern sprookje voor kinderen vanaf 4 jaar over verdrietig mogen zijn zonder dat je weet waarom, iemand heel graag willen helpen en de moed om voor jezelf op te komen en uit te spreken wat je voelt.

‘Ergens, in een land hier niet zo ver vandaan leefden eens een koning en een koningin. Op een dag begint de koningin te huilen en kan er niet meer mee stoppen. De koning is radeloos en gaat met behulp van de kinderen op zoek naar manieren om de koningin op te vrolijken. Alleen is er één ding dat hij daarbij over het hoofd ziet…’

Wil je weten wat dat is, kom dan op donderdag 23 juni naar de bibliotheek van Vaals. Het begint om 15.30 uur en duurt ongeveer 50 minuten.

Wel even aanmelden telefoon 043 3080110 of mail info@heuvellandbibliotheken.nl.