Voor welke koffietafel gaat u in de bibliotheek …….

12 november 2018, van 19:30 tot 20:00 | Bibliotheek Eijsden

Wat een vraag, maar ooit krijgen we wellicht hiermee te maken…. Als een dierbare is overleden en u als familie of nabestaande een uitvaart moet regelen.

Misschien heeft u hier nog niet over nagedacht, misschien heeft u helemaal nog niet over uw eigen wensen rondom u overlijden en uitvaart nagedacht. Toch is het belangrijk, voor u, maar ook voor u nabestaanden. Het kan rust geven in een hectische tijd, waarbij in een paar dagen iets georganiseerd moet worden.

Op 12 november a.s. om 19.30 uur staan er in de bibliotheek van Eijsden een aantal voorbeelden koffietafels uitgestald. Ondersteund door een interactieve presentatie kunt u een kiezen uit een zestal soorten koffietafels. Daarbij wordt ook een link gelegd naar de vele mogelijkheden bij een uitvaart. Om u aan het denken te zetten waarvoor u zou gaan. Om u aan het denken te zetten iets voor uw nabestaanden vast te leggen, of in ieder geval bespreekbaar te maken.

Peter van Eert, al meer dan 16 jaar in het uitvaartvak werkzaam zal deze presentatie geven. In een voor u vertrouwde omgeving en zonder de beladenheid van een overlijden.

Wees welkom. Uiteraard zullen er ook verschillende boeken liggen die als ondersteuning uitgeleend kunnen worden.

Aanmelden: info@heuvellandbibliotheken.nl of telefoon 043 4093320

Titels over uitvaart en de dood