Taxeren van kunstwerken in Bibliotheek Berg en Terblijt

15 juni 2019, van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Berg en Terblijt

Vindt u Tussen Kunst en Kitsch ook zo’n leuk programma en heeft u misschien een stukje ‘kunst’ in huis waarvan u denkt “het zal toch niet waar zijn?”

Kom dan beslist op zaterdag 15 Juni tussen 10.00 en 12.00 uur naar de bibliotheek in Berg en Terblijt! Want daar gaan de Valkenburgse kunstkenners bij uitstek, de gebroeders Marx van Marx & Marx / Limburgse Kunst, u haarfijn en keihard uit de doeken doen of uw droom waar wordt of uiteenspat. Geen kunst in huis of gewoon benieuwd wat dat erfstukje van oma nou precies (waard) is? Ook dan beleeft u op 15 Juni ongetwijfeld een genoeglijke ochtend.

Meenemen? Kunst en kitsch (alleen beeldende kunst!!! Geen sieraden en porselein.)