Taalcafé Vaals

3 januari 2024, van 10:30 tot 12:30 | Elke week | Bibliotheek Vaals

Iedereen die de Nederlandse taal (beter) wil leren spreken, lezen en schrijven is welkom in het Taalcafé van Vaals. Het Taalcafé is opgezet voor inwoners en statushouders van Vaals en omgeving.

Deelnemers krijgen hulp bij lezen, schrijven en spreken. Maar ze kunnen ook terecht voor het invullen van een formulier of het schrijven van een brief. Vrijwilligers ondersteunen met allerlei zaken die met de Nederlandse taal te maken hebben.

Voor meer informatie: taalcafevaals@gmail.com

Kent U iemand die moeite heeft met lezen en schrijven? Wijs hem of haar op het Taalcafé Vaals.

Het Taalcafé is nog op zoek naar taalvrijwilligers. Wil jij mensen helpen met het beter leren spreken, lezen en schrijven van de Nederlandse taal, meld je dan aan als taalvrijwilliger!

Voor meer informatie: taalcafevaals@gmail.com of info@heuvellandbibliotheken.nl.