Start leesclub literatuur in Valkenburg

2 december 2021, van 14:30 tot 16:00 | Bibliotheek Valkenburg

Leest u met plezier mooie boeken en wilt u uw leeservaringen delen met anderen? Word dan lid van een Senia leesgroep, ontmoet nieuwe mensen en voer inspirerende gesprekken.

In Valkenburg start binnenkort een leesclub literatuur. In de Bibliotheek is op donderdagmiddag 2 december een informatiebijeenkomst voor mensen die het leuk vinden om moderne literatuur te (gaan) lezen en daardoor in contact willen komen met andere liefhebbers.

De informatiebijeenkomst is een initiatief van de landelijke organisatie Senia samen met de bibliotheek. Senia richt in heel Nederland leesclubs op en brengt zo mensen die graag lezen bij elkaar.

Leidraad voor de groepen zijn boekenlijsten die zijn opgesteld door deskundigen. Daaruit worden 6 à 7 boeken per jaar gelezen en besproken aan de hand van leeswijzers met vragen die het gesprek structuur geven.

Praktische informatie

Belangstellenden zijn welkom op 2 december om 14:30 uur in de Bibliotheek, Berkelplein 99 in Valkenburg. Maximaal 8 deelnemers per keer. Bij voldoende belangstelling 2e informatieronde om 16.30 uur.

Graag aanmelden in verband met het maximum aantal beschikbare plaatsen. Dit kan via e-mail yvonne.pasmans@senia.nl of via info@heuvellandbibliotheken.nl.

Meer informatie over senia