SeniorWeb organiseert Windows, Android en Apple inloopspreekuur in Bibliotheek Margraten

6 maart 2019, van 14:00 tot 17:00 | Bibliotheek Margraten

Onder deskundige begeleiding van een drietal ambassadeurs (Anneke Berendsen, Henny van Straaten en Rob Bertus) en onder het genot van een kopje koffie kunt u ontdekken hoe u uw pc/laptop, tablet of telefoon slim kunt gebruiken. Samen met andere gebruikers kunt u vragen stellen en deelt u tips en trucs.

• Hebt u vragen over uw Windows pc of tablet?
• Wilt u e-books lezen van de bibliotheek en hebt u vragen over het aanmaken van een account of het overzetten naar e-reader of tablet?
• Hebt u vragen over uw Android tablet of telefoon?
• Hebt u vragen over uw iPhone of iPad?

Dan is het inloopspreekuur wat voor u!

Breng uw eigen e-reader, uw laptop, uw tablet of telefoon mee zodat wij u verder kunnen helpen.

Kennismakingsactie Seniorweb

De kennismakingsactie van SeniorWeb is verlengd: voor iedere bezoeker van het inloopspreekuur is er een cadeaubon voor een gratis lidmaatschap tot eind 2019.

Op die manier kunnen alle bezoekers gebruik maken van alle opties op de website van SeniorWeb; www.seniorweb.nl

De PC Hulp vindt men hier: www.seniorweb.nl/pchulp

Leden van SW kunnen daar een vraag stellen via internet en per telefoon, Hulp aan Huis aanvragen of een APK voor de computer regelen.
Daarnaast kan men hier: www.seniorweb.nl/cursussen/leren-aan-huis een aanvraag indienen voor Leren aan Huis.
En gebruik maken van de vele online cursus mogelijkheden: https://www.seniorweb.nl/cursussen/online-cursussen.