SeniorWeb organiseert Windows, Android en Apple inloopspreekuur

14 oktober 2021, van 14:00 tot 17:00 | Sociaal Centrum Eijsden, Prins Hendrikstraat 21 Eijsden

Onder deskundige begeleiding van twee ambassadeurs (Anneke Berendsen, Henny van Straaten of Peter van den Hove) kunt u ontdekken hoe u uw pc/laptop, tablet of telefoon slim kunt gebruiken. Samen met andere gebruikers kunt u vragen stellen en deelt u tips en trucs.

• Hebt u vragen over uw Windows pc of tablet?
• Wilt u e-books lezen van de bibliotheek en hebt u vragen over het aanmaken van een account of het overzetten naar e-reader of tablet?
• Hebt u vragen over uw Android tablet of telefoon?
• Hebt u vragen over uw iPhone of iPad?

Dan is het inloopspreekuur wat voor u! Breng uw eigen e-reader, uw laptop, uw tablet of telefoon mee zodat wij u verder kunnen helpen.

Aanmelden is verplicht via info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. Eijsden / inloopspreekuur SeniorWeb of via tel. 043 4093320.