SeniorWeb organiseert Windows, Android en Apple Café / Spreekuur in Bibliotheek Eijsden

12 november 2018, van 14:00 tot 17:00 | Bibliotheek Eijsden

Vanaf augustus 2017 is er in de bibliotheek van Eijsden een leercentrum van SeniorWeb gevestigd. In dit leercentrum vindt op de tweede en vierde maandagmiddag van de maand van 14.00 uur tot 17.00 uur een inloopspreekuur plaats.

• Hebt u vragen over uw Windows pc of tablet?
  • Wilt u e-books lezen van de bibliotheek en hebt u vragen over het aanmaken van een account of het overzetten naar e-reader of tablet?
  • Hebt u vragen over uw Android tablet of telefoon?
  • Hebt u vragen over uw iPhone of iPad of over het nieuwe besturingssysteem iOS11?

Breng uw eigen e-reader, uw laptop, uw tablet of telefoon mee zodat wij u verder kunnen helpen.

Hoe laat en soort café?

14.00 – 15.00 uur Windows & E-book
15.00 – 16.00 uur Android tablet & telefoon
16.00 – 17.00 uur iPad & iPhone

Seniorweb

SeniorWeb heeft een speciale actie ter ere van het 20-jarig jubileum, wanneer u het inloopspreekuur op het leercentrum bezoekt: U krijgt dan het lidmaatschap van SeniorWeb tot en met 31 december 2018 t.w.v. €31 gratis!