SeniorWeb organiseert Windows, Android en Apple Café / Spreekuur in Bibliotheek Eijsden

8 januari 2018, van 14:00 tot 17:00 | Bibliotheek Eijsden

Onder deskundige begeleiding en onder het genot van een kopje koffie kunt u ontdekken hoe u uw pc/laptop, tablet of telefoon slim kunt gebruiken. Samen met andere gebruikers kunt u vragen stellen en deelt u tips en trucs.

• Hebt u vragen over uw Windows pc of tablet?
  • Wilt u e-books lezen van de bibliotheek en hebt u vragen over het aanmaken van een account of het overzetten naar e-reader of tablet?
  • Hebt u vragen over uw Android tablet of telefoon?
  • Hebt u vragen over uw iPhone of iPad of over het nieuwe besturingssysteem iOS11?

Breng uw eigen e-reader, uw laptop, uw tablet of telefoon mee zodat wij u verder kunnen helpen.

Hoe laat en soort café?

14.00 – 15.00 uur Windows & E-book