Schrijf met Esther: SchrijfWandeling

13 maart 2018, van 14:00 tot 16:30 | Bibliotheek Vaals

Kosten: € 7,50 (inclusief koffie, thee, water, lesmaterialen)

Dit jaar is het thema van de Boekenweek: Natuur. Voor veel schrijvers is dit thema een inspiratiebron voor prachtige verhalen en gedichten. Misschien voor jou ook een thema dat inspireert. Heuvellandbibliotheken bieden je de mogelijkheid om je inspiratie te gebruiken voor het schrijven van (misschien wel je 1e) verhaal.

Je geniet van de wandeling in de natuur. De natuur die woorden oproept die je gebruikt om na de wandeling, binnen aan tafel, je teksten te schrijven.

In deze schrijfochtenden & middagen doe je inspiratie en informatie op tijdens de wandeling. Professioneel schrijfdocente Esther van der Werf begeleidt je naar je woorden. De wandeling is enkele kilometers en zal in een rustig tempo gelopen worden. Regelmatig stoppen we om woorden te laten komen. Je schrijft na de wandeling in de bibliotheek onder genot van een kop koffie of thee. Esther geeft ook uitleg over de gebruikte schrijfvormen.

Ervaring met schrijven is niet nodig! Je zin om een stukje te wandelen en te schrijven is genoeg voor een goede start. Laat de natuur je inspireren!

Aanmelden kan in de bibliotheek of via vaals@heuvellandbibliotheken.nl en geef bij het aanmelden ook je telefoonnummer door.

Deze schrijfochtenden/middagen gaan ook door bij wat slechter weer. Dan vooral: goed aankleden en paraplu mee. Bij extreme weersituaties zoals hevige storm kan het zijn dat de ochtend of middag niet doorgaat. Wij melden dat dan per telefoon voor 8.30 uur 's morgens, voor de middag wandelingen voor 12.00 uur.