Rusland avond i.s.m. The Travelclub

14 november 2019, van 19:00 tot 21:00 | Bibliotheek Valkenburg

Rusland is het grootste land ter wereld en ligt deels in Europa en deels in Aziƫ. De prachtige natuur, rijke historie en vele culturele rijkdommen maken Rusland een aantrekkelijk vakantieland.

Toch is Rusland voor veel Nederlanders nog een onontdekt gebied. Daarom nodigen wij u graag uit voor deze informatieavond waar Kirsten Huntjes u meer vertelt over dit enorme land. Tevens presenteert zij u de vele reismogelijkheden voor Rusland. Uiteraard onder het genot van een typisch Russisch hapje/drankje. Hopelijk tot dan!

Wie is Kirsten Huntjens?

Ik ben Kirsten Huntjens, een Valkenburgse met een enorme passie voor reizen en sinds 1997 werkzaam in de reisbranche. Vanwege mijn interesse en reislust heb ik wereldwijd al vele mooie bestemmingen mogen bezoeken. Dit in combinatie met jarenlange reisbureau ervaring en tegenwoordig werkzaam als zelfstandig reisadviseur bij The Travel Club, kan ik u een goed onafhankelijk reisadvies geven.

Materialen over Rusland