Presentatie eenvoudige tips naar gezonder eten

23 mei 2018, van 19:30 tot 21:30 | Bibliotheek Eijsden

Als gezondheidscoach werkt Tonnie Kleijnen samen met huisartsen, fysiotherapeuten en psychotherapeuten. Om mensen te begeleiden naar een gezondere leefstijl. En dan kijken we niet alleen naar grote veranderingen, maar vooral ook naar de kleine!

Haar praktijk heet Eet-weten en ze werkt in het Gezondheidscentrum De Dreesch in ’s Gravenvoeren.

Er wordt zoveel over eten en bewegen verteld, dat vele mensen niet meer weten wat waar is. Er wordt ook vaak gezegd dat mensen het zelf schuld zijn als ze overgewicht hebben. Dit gaan we in een presentatie rechtzetten!

Alle bezoekers ontvangen een gratis kookboekje met gezondheidstips en handige, lekkere recepten!

Aanmelden via 043 4093320 of eijsden@heuvellandbibliotheken.nl.

Boeken over gezonde voeding