Ontdek de filmmaker in jezelf!

9 april 2019, van 15:30 tot 17:30 | Bibliotheek Eijsden

Je eigen film maken, dat kan met stop motion. In deze workshop maak je met een iPad zelf de leukste, spannendste en verrassendste stop motion animaties.

Je verzint een maf verhaal en door knippen en plakken maak je figuren die je tot leven brengt met een iPad of smartphone. Niet minder belangrijk is het bouwen van een adembenemende achtergrond. Ook dit doe je zelf. Denk je moeilijk, geen paniek, er is iemand aanwezig om je hierbij te helpen en tips te geven.

Ben je tussen de 8 en 12 jaar en wil je dit uitproberen kom dan naar een van onze vestigingen.

De workshop is gratis, wel even aanmelden met info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v filmmaken en de vestiging.