Muziek op Schoot is meer dan muziek

12 september 2020, van 11:00 tot 12:00 | Bibliotheek Vaals

Zin om een keer met uw kleintje, en samen met andere ouders en hun jonge kinderen, te spelen, luisteren, bewegen en zingen? Kom dan meedoen met Muziek op schoot en geniet!

Jonge kinderen zijn van nature geïnteresseerd in muziek. Samen muziek maken helpt om een sterke band met je kind op te bouwen. Bovendien is muziek goed voor de ontwikkeling van taal, motoriek en sociaal-emotionele en sensorische vaardigheden.

Door Eveline Arnold, docent muziek en bewegen en psychomotorisch kindertherapeut, van Maatspel.

Voor kinderen van 2-4 jaar en hun (groot)ouders / verzorgers. Aanmelden via 043 6012063 of info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v Vaals muziek op schoot.