Muziek op schoot in Bibliotheek Margraten

6 mei 2017, van 10:00 tot 11:45 | Bibliotheek Margraten

Bibliotheek Margraten organiseert de boekstart-activiteiten: “muziek op schoot”, zingen en gebaren maken met uw baby en uw peuter.

Al heel jong worden baby’s en peuters geboeid door klanken. Baby’s bewegen vanzelf bij muzikale activiteiten. Ook heeft muziek een positieve invloed op de ontwikkeling en het versterkt de band tussen ouder en kind. Dit alles komt spelenderwijs aan bod in de workshop Muziek op schoot. Deze wordt geleid door een docent van de Stichting SMK uit Kerkrade. Kom samen genieten van het spelen met muziek!

De workshop is bestemd voor...

• baby’s van 4 maanden t/m 2 jaar, van 10.00u. – 10.45u.
  • peuters van 2 t/m 4 jaar, van 11.00u. -11.45u.

Omdat er maar een beperkt aantal plaatsen zijn, is aanmelden noodzakelijk via margraten@heuvellandbibliotheken.nl of tel: 043-4589151