GEANNULEERD Multivision show ‘Stubai licht in de bergen’

27 november 2020, van 19:30 tot 21:30 | Bibliotheek Margraten

Kosten: €2 voor leden en €4 voor niet-leden

Wilt u zich in deze Corona tijden even in het buitenland wanen, kom dan bibliotheek Margraten. Daar komt For Ever Productions de multivisionshow laten zien ‘Stubai licht in de bergen’.

Prachtige foto’s die ondersteund worden door muziek. Guus Reinartz begeleidt de beelden met mooie teksten. Het rijk aan afwisseling zijnde landschap manifesteert zich niet alleen in de tegenstellingen van de vormen van de diverse bergtoppen, maar ook in de nauwelijks te overtreffen variatie aan flora. U ziet diverse zeer van elkaar verschillende kletter-routen en steekt fantastische en geheimzinnige gletsjers over. Ook maakt u kennis met de “Seven Summits”; zeven indrukwekkende bergtoppen, die ieder hun eigen geschiedenis vertellen en het markante landschap duidelijk zijn bijzondere vorm geven. Het is natuurlijk vanzelfsprekend, dat er ook uitgebreid aandacht is voor de inheemse bevolking met hun Tiroolse tradities en gebruiken.

Deelname is in verband met de coronamaatregelen uitsluitend mogelijk door aanmelding vooraf via info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. multivisonshow Margraten of telefonisch via 043-4589151.