Meditatieproeverij in Bibliotheek Valkenburg

10 november 2018, van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Valkenburg

Van 1 t/m 30 november staan de bibliotheken in het teken van Nederland Leest met als thema voeding. Voeding, gezond bezig zijn met jouw lichaam, proeven wat goed voor je is.

Binnen dit thema organiseert Heuvellandbibliotheek Valkenburg een Meditatie Proeverij. Deze ochtend zal worden verzorgd door Joyce Christophe, energetisch therapeut van Praktijk Veerkracht Valkenburg.

Tijdens deze ochtend word je meegenomen naar de basis van meditatie. Je gaat proeven van verschillende ontspannings- en ademhalingstechnieken en leert hoe je deze kunt toepassen in het dagelijks leven. Regelmatig mediteren levert, naast voeding en beweging, een waardevolle bijdrage aan een gezond en gelukkig leven.

Iedereen die op zoek is naar eenvoudige handvaten om dagelijks meer rust te ervaren, is van harte welkom. Het is ook zeer geschikt voor mensen met een druk bestaan, kortom: voor iedereen die wel wat extra ontspanning kan gebruiken.

Aanmelden via info@heuvellandbibliotheken o.v.v. Valkenburg/meditatie of telefoon: 043-6012063 of via veerkrachtvalkenburg@gmail.com.

Verder belangrijke informatie

De meditatie geschiedt in gemakkelijk zittende kleding en op blote voeten of sokken. Je mag zelf eventueel een deken, kussentje en water meenemen. Yogamatjes zijn aanwezig, maar je mag ook je eigen matje meenemen.

In de pauze schenken we verschillende soorten thee en water.

Meer informatie over meditatie