Lezing over gezond leven

19 april 2018, van 14:30 tot 16:30 | Bibliotheek Vaals

Als je jarig bent, zeggen mensen: nog vele jaren in goede gezondheid. Met Nieuwjaar wensen we elkaar een goed en gezond nieuwjaar toe. Wat is dat, gezondheid? Wat wensen wij elkaar? Gezondheid noemen we tegenwoordig ook het goed voor jezelf zorgen als je je niet goed voelt of als je een chronische aandoening hebt. En hoe kun je er voor zorgen dat je gezond bent? Waar moet je dan beginnen? Gezondheidscoach Tonny Kleijnen weet er meer over.

Als gezondheidscoach werkt Tonnie Kleijnen, samen met huisartsen, fysiotherapeuten en psychotherapeuten. Om mensen te begeleiden naar een gezondere leefstijl. En dan kijken we niet alleen naar grote veranderingen, maar vooral ook naar de kleine! Haar praktijk heet Eet-weten en ze werkt op dit moment ook in de Fysiotherapeutenpraktijk Eys.

Er wordt zoveel over eten en bewegen verteld, dat vele mensen niet meer weten wat waar is. Er wordt ook vaak gezegd dat mensen het zelf schuld zijn als ze overgewicht hebben. Dit gaan we in een presentatie rechtzetten! Alle bezoekers ontvangen een gratis kookboekje met gezondheidstips en handige, lekkere recepten!

Aanmelden via: vaals@heuvellandbibliotheken.nl of 043-3080110.