Lezing Heleen van Royen in Bibliotheek Margraten

17 mei 2019, van 20:00 tot 22:00 | Bibliotheek Margraten

Schrijfster en columnist Heleen van Royen bekend van bestsellers zoals de Gelukkige Huisvrouw, Godin van de Jacht verzorgt een lezing met daarin fragmenten uit haar film “Het Doet Zo Zeer”.

In 'Het Doet Zo Zeer' schetst Heleen van Royen een portret van haar moeder bij wie beginnende dementie is geconstateerd. Een portret van zeer dichtbij: Heleen bedient de camera grotendeels zelf. In een periode van ruim een jaar volgt ze haar moeder in alledaagse situaties en in de tocht langs artsen, zorginstellingen en klinieken. Moeilijke beslissingen over verhuizen, over euthanasie en kostbare momenten van samenzijn wisselen elkaar af.

Ook komt haar nieuwe boek ter sprake.

Daarnaast beantwoordt zij vragen van het publiek en is er tijd om boeken door haar te laten signeren.

Boeken van Heleen van Royen

De lezing is gratis. Wel aanmelden via 043 4589151 of info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v Margraten Heleen van Royen