Lezing een nieuwe kijk op Liefde en Verbinding

27 november 2019, van 20:00 tot 21:30 | Bibliotheek Vaals

Een lezing over de reis van de ziel.

Onze Ziel is al vele malen hier op Aarde geweest. Iedere keer in een ander jasje, onder andere omstandigheden en op een nieuwe plek. Het doel van ieder verblijf hier op Aarde is hetzelfde. Onze Ziel wil groeien en zich ontwikkelen door Liefde te zijn en de Verbinding met andere Zielen aan te gaan. In het dagelijks leven (b)lijkt dat vaak een heel ingewikkelde opgave.

En vraag je je misschien wel eens af: Waarom ben ik hier? Waarom overkomt mij dit of waarom gebeurt dit in mijn leven? Mensen zeggen wel eens: kinderen komen zonder gebruiksaanwijzing. Niets is minder waar (gelukkig). In deze inspirerende lezing neem ik je mee op de Reis van de Ziel en laat ik je zien hoe de Zielsontwikkeling verloopt, waar je alle antwoorden op jouw (levens)vragen vindt en hoe je Zielsgelukkig wordt. Iedere bezoeker ontvangt een liefdevolle attentie.

Meld je snel aan via irene.vandenoever@gmail.com of info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. de datum en locatie. Je bent van harte welkom en ontvangt een liefdevolle attentie.