Laat uw kunstwerk taxeren in bibliotheek Valkenburg

20 januari 2018, van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Valkenburg

Na het succes van vorig jaar organiseert Heuvellandbibliotheken Valkenburg op zaterdag 20 januari in samenwerking met Veilinghuis Marx & Marx voor de tweede keer een taxatie-ochtend van kunstwerken.

In de bibliotheek op de hoek Het Bat/Berkelplein in Valkenburg kunt u tussen 10.00 en 12.00 uur terecht met (uitsluitend) schilderijen, tekeningen en beeldhouwwerken. Misschien krijgt u wel het ‘onthutsende’ nieuws van de gebroeders Marx dat u in het bezit van een heuse…

Geen kunst in huis, maar gewoon nieuwsgierig of er een echte Rembrandt tussen zit? Kom dan gezellig kijken naar een spannende en gezellige activiteit in ‘de bieb’ in Valkenburg aan de Geul.