Laat je voorlezen door Lot van Sesamstraat

21 januari 2019, 09:30 t/m 22 januari 2019, 10:00 | Bibliotheken Eijsden, Margraten, Vaals, OBS Broekhem, MIK, School Berg en Terblijt

Copyright foto: Bianca van der Heijden

Jongens en meisjes, kijken jullie wel eens naar Sesamstraat? Dan heb je Lot ook wel eens gezien. Binnenkort komt zij in de Heuvellandbibliotheken voorlezen aan jullie.

Het spannende verhaal van Harry die zijn huis kwijt is. Ben je tussen de 3 en 6 jaar, kom dan naar de bibliotheek om te ontdekken of hij het nog terug vindt…

Op maandag 21 januari 2019 start Lot met haar voorleesrondje in de bibliotheken van Eijsden ( 9.30 uur), Margraten (11.30 uur) en Vaals (13.30 uur). Op dinsdag 22 januari gaat Lot naar de OBS Broekhem en MIK ( 9.00 uur), daarna naar de school in Berg en Terblijt (10.00 uur).

Een huis voor Harry is verkozen tot Prentenboek van het jaar 2019.
De Nationale Voorleesdagen starten op woensdag 23 januari tot en met 2 februari 2019. Laat jouw kind als nieuw lid inschrijven in de bibliotheek en krijg het gratis vingerpopje Harry.

Copyright foto: Bianca van der Heijden

Nationale Voorleesdagen