Kunst & Cultuur preuverie

17 maart 2019, van 11:00 tot 13:00 | Bibliotheek Valkenburg

Logo Kunst en Cultuurraad Valkenburg

De Kunst- en Cultuurraad organiseert dit jaar voor het eerst een "kunst & cultuur preuverie". Een open podium waar iedereen die actief is op het gebied van kunst en/of cultuur zich kort kan presenteren met als doel een verbinding te creëren binnen de diverse kunst- en culturele instellingen in het Valkenburgse.

Tijdens dit evenement wordt een gevarieerd programma geboden met muziek, toneel, kunst, interviews, lezingen en presentaties.
De eerste editie vindt plaats op zondag 17 maart van 11.00 - 13.00 uur in de openbare bibliotheek van Valkenburg. De kunst & cultuur preuverie is gratis en voor iedereen toegankelijk.

Bij voldoende animo zal dit evenement regelmatig georganiseerd worden. Heeft u, uw vereniging of stichting interesse om deel te nemen? Aanmelden kan vrijblijvend via de contactpersoon van de Kunst- en Cultuurraad: yvonne.sintzen@home.nl of telefonisch 06 13892897.

Website Kunst- en Cultuurraad Valkenburg