Kom luisteren en kijken naar boer Boris

8 juni 2019, van 10:00 tot 11:00 | Bibliotheek Margraten

Kom luisteren èn kijken naar het grappige verhaal van Boer Boris die naar de zee gaat. Luisteren spreekt voor zich bij voorlezen, maar kijken??? Ja dat kan, want deze voorleesworkshop wordt ondersteund met gebaren.

Waarom lezen ondersteunen met gebaren? Gebaren maken verhaaltjes en liedjes nog leuker voor jonge kinderen. Kinderen horen niet alleen taal maar kunnen ook iets zien en dat maakt het verhaal nog spannender, levendiger en grappiger.

Door: Esther Sluijsmans, logopediste, babycoach en babygebarendocent van ‘Babycoaching Esther’ verzorgt deze workshop voor jonge peuters.

Wel even aanmelden via 043 4589151 of info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v babygebaren Margraten. Voor kinderen van 2 en 3 jaar en hun ouders/verzorgers.

Kijk voor meer informatie over babygebaren op www.Babycoaching-Esther.nl of www.facebook.com/babycoachingesther.