Kom gebaren naar het geitje

20 maart 2019, van 14:30 tot 15:30 | Bibliotheek Vaals

In “We hebben er een geitje bij!” is op de kinderboerderij een nieuwe bewoner geboren. Voor Mik het babygeitje heeft gevonden, gaat hij langs alle andere kinderboerderijdieren, die elk op hun eigen manier uiting geven aan hun blijdschap over de geboorte van het nieuwe geitje.

In deze workshop staat het lezen en zingen met gebaren centraal. Gebaren maken verhalen niet alleen levendiger, grappiger en leuker, maar leveren ook een positieve bijdrage aan de spraak- en taalontwikkeling van jonge kinderen. Wil je dit zien er ervaren? Meld je dan aan voor deze interactieve workshop.

Door: Esther Sluijsmans, logopediste, babycoach en babygebarendocent van ‘Babycoaching Esther’.

Voor kinderen van 2 en 3 jaar en hun ouders/verzorgers. Wel even aanmelden via 043 4589151 of info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v babygebaren Vaals.