Knutselworkshop Ik geef een cadeautje!

8 december 2021, van 14:00 tot 15:30 | Bibliotheek Margraten

Het thema van deze workshop is geven & verrassen. We zullen beginnen met een kort inleidend verhaaltje over cadeautjes geven & verrassen. Hierna gaan de kinderen aan de slag met een stuk karton.

Van dit stuk karton wordt een kubus geknipt, gevouwen en geplakt. Als de kubus klaar is wordt deze verder naar eigen smaak en inzicht versierd. We gaan dit doen met verf en diverse andere materialen die er op geplakt kunnen worden. Ieder kind wordt begeleid in het creatieve proces. Aan het eind van de workshop heeft ieder kind zijn/ haar eigen mooie kubus. Trek oude kleding aan of neem een oud overhemd mee naar de workshop!

De workshop wordt gegeven door Sandra Hendrix en Susanne Pluger, twee kunstenaressen uit Parkstad. 'Wij werken vanuit het gevoel en wij zijn ervan overtuigd dat iedereen mooie dingen kan creëren. Wij hebben een ruime ervaring in het geven van creatieve workshops aan diverse doelgroepen’.

Voor wie?

Voor kinderen van 5 t/m 7 jaar. Op woensdag 24 november wordt deze workshop gehouden voor kinderen van 7 t/m 12 jaar.

Over ons

Ik ben Susanne Pluger (Suus), intuïtief kunstenaar met o.a. een grote passie voor sprookjesachtige kunst. Ik maak mijn werken op doek, hout en steen en ik laat mij hierbij inspireren door de natuur, muziek, dromen en nog veel meer. Voor volwassenen en kinderen.

Ik ben Sandra Hendrix (San), beeldend kunstenaar. Ik maak expressieve tekeningen en schilderijen vanuit de intuïtie. Ik werk met verschillende technieken. Daarnaast geef ik workshops voor iedereen op verschillend vlak. O.a. met Suus, onder de naam Creatief met Suus en San.

Creatief met Suus en San is een samenwerking van twee bevlogen kunstenaars die mensen enthousiast willen maken zichzelf te uiten op verschillend vlak met allerlei technieken.
Want...creëren is uniek en iedereen kan het!

Meer informatie over Sandra en Susanne op www.sanhart.nl en www.schilderijenvansuus.nl.

Meld je aan via info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. knutselen Margraten of via 043 4589151.
Het is niet de bedoeling dat ouders bij de workshop aanwezig zijn.