Ik stem deze keer. Eu

30 april 2019, van 19:30 tot 21:30 | Bibliotheek Eijsden

Alles wat u moet weten over de Europese verkiezingen..

Op 23 mei vinden in Nederland de verkiezingen voor het Europees Parlement plaats. Dit werpt voor de meeste mensen veel vragen op. Waarom zou u eigenlijk gaan stemmen? Wat weten we over Europa en wat betekenen de Verkiezingen concreet voor ons? Wat is de rol van het Parlement op wetgeving? En hoe zit dat met de Europese politieke partijen?

In deze lezing komen al deze zaken aan bod door middel van filmpjes, een quiz, stellingen en debat en na afloop bent u goed voorbereid om uw tem uit te brengen.

Natuurlijk kunt u ook vragen stellen.

De avond is gratis wel even aanmelden telefoon 043 4093320 of info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v eijsden verkiezingen.

Boeken over de Europese Unie