Herman Koch bezoekt Bibliotheek Eijsden

28 augustus 2019, van 19:30 tot 21:30 | Bibliotheek Eijsden

In het kader van de Literaire Zomer bezoekt Herman Koch Bibliotheek Eijsden.

Herman Koch (1953) is bekend als televisiemaker (Jiskefet) en schrijver. In 2009 kwam Het diner uit, de roman waarmee Herman Koch wereldberoemd werd. De rechten van Het diner zijn aan bijna 50 landen verkocht en de roman stond wekenlang op de bestsellerlijst van The New York Times.
Eerder verschenen van hem Zomerhuis met zwembad en Geachte heer M., die beide lovend werden ontvangen.

In 2017 schreef hij het Boekenweekgeschenk Makkelijk leven

“Makkelijk leven” laat zien hoe een man die met zijn levensinzichten zo succesvol is opeens alle zeilen bij moet zetten om de problemen in zijn eigen leven het hoofd te bieden.

‘Een heerlijk boosaardige satire.’

Aanmelden via info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. Herman Koch.

Literaire Zomer | Literarischer Sommer

Het trinationale literatuurfestival “Literaire Zomer | Literarischer Sommer” biedt Duitse, Vlaamse en Nederlandse lezers de gelegenheid literatuur uit eigen land en uit hun buurland te leren kennen en tijdens lezingen in juli en september met auteurs in gesprek te gaan.

Het volledige programma van de 19e Literaire Zomer vindt u op de website www.literarischer-sommer.eu.

Titels van Herman Koch in onze collectie