Gratis lezing over het erfrecht en levenstestament

18 augustus 2018, van 09:30 tot 11:30 | Bibliotheek Berg en Terblijt

Nicky Bonnier van Metis Notarissen komt vertellen over Erfrecht en Familierecht.

Tijdens de lezing wordt ingegaan op:

• Het erfrecht
• De voordelen van een testament (o.a. vermindering van de eigen bijdrage als u in een verzorgingstehuis terecht komt en besparing van erfbelasting!)
• Het levenstestament (wat gebeurt er als u ernstig ziek wordt, gaat dementeren of om andere redenen tijdelijk of langdurig niet meer in staat bent om uw eigen belangen te behartigen? Wie regelt dan uw financiële en medische zaken?

Op deze ochtend wordt u bijgepraat over de laatste stand van zaken.

Kortom een inspirerende ochtend die u niet mag missen en u veel kennis zal opleveren. Er is volop gelegenheid om vragen te stellen.
De ochtend is gratis, maar wel aanmelden vol is vol: telefoon 043 6041948 of mail: info@heuvellandbibliotheken.nl met vermelding notaris Berg.